ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ ΠΕΡΙ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (ΣΟΕΔ)
Αρ. Πρωτ. 36 / 2025
Βόλος,
09 Απρ 2025
Προς : κ.
ΥΕΘΑ , κ. ΥΦΕΘΑ
Κοιν. :
Γ.Γ. ΥΕΘΑ, Βουλευτές ΒτΕ,
Α/ΓΕΕΘΑ, Α/ΓΕΣ, Α/ΓΕΝ, Α/ΓΕΑ,
Μ.Μ.Ε
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ
«Ρύθμιση
υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Το Σωματείο
Οικογενειών Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΟΕΔ) εκφράζει την ικανοποίηση που το
Υπουργείο Άμυνας φέρνει στη διαβούλευση ένα υπό ψήφιση νομοσχέδιο που αφορά
αποκλειστικά ρυθμίσεις υγειονομικών θεμάτων που αποτελούν πράγματι ουσιαστικό
πρόβλημα για τις οικογένειες μας. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έχει θετικά άρθρα
για την βελτίωση του υπάρχοντος συστήματος υγείας, άρθρα στα οποία
προβληματιζόμαστε για την εφαρμογή τους καθώς και άρθρα που διαφωνούμε ή
χρειάζονται διόρθωση.
Αναλυτικότερα:
ΑΡΘΡΟ
3
Διανυκτέρευση
στρατιωτικών νοσοκομείων, στρατιωτικών φαρμακείων και κατ’ οίκον λήψη φαρμάκων
υψηλού κόστους από το εν ενεργεία στρατιωτικό προσωπικό και τα προστατευόμενα
μέλη του.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
1)Σε
τι εξυπηρετεί η διανυκτέρευση τους; Μεγάλες αποστάσεις που ο ασθενείς θα
εξυπηρετηθεί από τα διανυκτερεύοντα κοντά στη περιοχή του στο δήμο του.
2)Επαρκεί
το προσωπικό να διανυκτερεύουνε τα Στρατιωτικά Φαρμακεία;
3) Στη
παράγραφο 4 αναφέρεται για μεταφορά φαρμάκων στους ασθενείς η οποία θα
υλοποιείται με Ιδιωτικές μεταφορικές εταιρίες;
4) Με
σκεπτικό της καλής λειτουργίας του συγκεκριμένου άρθρου σε τι ποσοστό ασθενών
αφορά αφού Στρατιωτικά Φαρμακεία δεν υπάρχουν στο μεγαλύτερο μέρος της
Επαρχίας.
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΣΟΕΔ:
1)Προτείνουμε να εξεταστεί η επέκταση
λειτουργίας Στρατιωτικών Φαρμακείων εντός των Μονάδων και κυρίως αυτών όπου
εδρεύουν σε περιοχές – πόλεις, όπου δεν υπάρχει Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Η
ύπαρξη και λειτουργία Στρατιωτικών Φαρμακείων εντός των Μονάδων θα λύσει ένα
από τα σημαντικά καθημερινά προβλήματα των Στρατιωτικών Οικογενειών όπως αυτό
της φαρμακευτικής περίθαλψης.
2) Αύξηση ειδικοτήτων Φαρμακοποιών και
προσλήψεις ΕΠΟΠ βοηθών Φαρμακοποιιών για την επάνδρωση και λειτουργία τους.
ΑΡΘΡΟ
4
Λειτουργία
των στρατιωτικών νοσοκομείων πέραν του τακτικού ωραρίου
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
1)Η
πρόβλεψη του νομοθέτη για 24ωρη λειτουργία αφορά κυρίως την Αττική , χωρίς
να υπάρχει η ανάλογη παροχή στην Επαρχία.
2)Στη
Παράγραφο (2) δεν διευκρινίζονται οι αμοιβές Γιατρών και Νοσηλευτικού
προσωπικού.
3)Στη
Παράγραφο (5) αναφέρεται ότι «στα απογευματινά ιατρεία η προσέλευση του
ασθενούς επιβαρύνει τον ίδιο ως ιδιώτη» . Αυτό σημαίνει ότι ο Στρατιωτικός θα
πληρώνει στα πρότυπα του ΕΣΥ;
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΣΟΕΔ :
1)Να
διευκρινιστούν οι αμοιβές των Γιατρών και Νοσηλευτικού προσωπικού.
2)Η
αμοιβή των απογευματινών ιατρείων να καλύπτεται για τους Στρατιωτικούς ασθενείς
από τον ασφαλιστικό φορέα που ανήκουνε.
ΑΡΘΡΟ
6
Εξασφάλιση
οικονομικής αυτοτέλειας στρατιωτικών νοσοκομείων
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Συμφωνούμε
με το συγκεκριμένο άρθρο με την προϋπόθεση την άμεση πληρωμή των Νοσοκομείων
από τα Ταμεία και χωρίς διαγραφές ποσοστού οφειλών.
ΑΡΘΡΟ
8
Στελέχωση
στρατιωτικών νοσοκομείων και εξυπηρέτηση έκτακτων και επιτακτικών αναγκών
μονάδων υγείας του Ε.Σ.Υ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το ΣΟΕΔ λέει ένα απόλυτο ΟΧΙ στην
διάθεση Ιατρών στο ΕΣΥ. Οι Ιατροί σαφώς δεν πλεονάζουν για το προσωπικό των
Ενόπλων Δυνάμεων ειδικά στην Επαρχία.
ΑΡΘΡΟ
10
Σύσταση
Διακλαδικού Κέντρου Εκπαίδευσης Πολεμικού Τραύματος
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ;
Το
ΣΟΕΔ συμφωνεί και το κρίνει θετικά.
ΑΡΘΡΟ
11
Σύσταση
ειδικότητας Επαγγελματία Οπλίτη Διασώστη στις Ένοπλες Δυνάμεις για την παροχή
πρώτων βοηθειών και προνοσοκομειακής φροντίδας - Προσθήκη άρθρου 4Α στον ν.
2936/2001
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το
ΣΟΕΔ συμφωνεί με το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί
πρόταση του και πάγια θέση μας.
ΑΡΘΡΟ
12
Διοργάνωση
και λειτουργία Σχολείου Εκπαίδευσης Επαγγελματιών Οπλιτών Υγειονομικού
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το
ΣΟΕΔ συμφωνεί με το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί
πρόταση του και πάγια θέση μας
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΣΟΕΔ
Οι Ιατροί όλοι στο
νοσοκομείο και στις μονάδες γεν Ιατρός ή οπλίτης ιατρός με παράλληλα πρόσληψη
ΕΠΟΠ με την προοπτική να εκπαιδευτούν( ύστερα από μνημόνιο συνεργασίας με το
ΕΚΑΒ στη σχολή αυτού, 6 μήνες πρακτική ) και μετά τοποθέτηση ως paramedics στα στρατόπεδα στα πρότυπα
άλλων χωρών.
ΑΡΘΡΟ 13
Απόκτηση διοικητικής
εμπειρίας από αξιωματικούς του Υγειονομικού Σώματος
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Ως προς τη παράγραφο (2) διαφωνούμε ως προς τη
διοίκηση Ταγμάτων Υγειονομικού και αντίστοιχων μονάδων σε όποια διοίκηση άλλου
Όπλου.
ΑΡΘΡΟ 14
Δυνατότητα εξ
αποστάσεως λειτουργίας υγειονομικών επιτροπών Ενόπλων Δυνάμεων - Προσθήκη
τίτλου και παρ. 3 στο άρθρο 2 ν.δ. 1327/1973
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Συμφωνούμε. Αποτελεί και θέση
του Σωματείου μας για την διευκόλυνση των στελεχών
Και την εξοικονόμηση χρημάτων
ΑΡΘΡΟ 15
Προσθήκη αρμοδιότητας
στις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές - Τροποποίηση άρθρου 7 ν.δ. 1327/1973
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
1)Στη παράγραφο 1(α) να
συμπεριληφθεί λαμβάνοντας υπόψιν και την πάθηση του ασθενούς.
2)Στη παράγραφο θ να
προστεθεί καθώς και για κάθε θέμα που αφορά στην εφαρμογή της ισχύουσας
νομοθεσίας περί υγειονομικής περίθαλψης, συνταξιοδοτικών, επιδοματικών,
κοινωνικών και οικονομικών παροχών ή απαλλαγών των στρατιωτικών και των μελών
των οικογενειών τους, συμπεριλαμβανομένου
του άρθρου 37 του Ν.3996/2011 καθώς οι Στρατιωτικοί υπάγονται για τη
διάγνωση της μορφής, και του ποσοστού αναπηρίας τους στην αρμοδιότητα των
Ανωτάτων Στρατιωτικών Υγειονομικών Επιτροπών.
Το αιτούμαστε για την εναρμόνιση του ΕΦΚΑ ώστε να
δέχεται για συνταξιοδοτικούς λόγους τις ισχύουσες πιστοποίησης αναπηρίας από
τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές σύμφωνα με τη νομοθεσία.
ΑΡΘΡΟ 16
Στελέχωση υγειονομικών
μονάδων - Δυνατότητα διακλαδικής στελέχωσης για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
Στη παράγραφο 6 που αναφέρεται
στην μετάθεση στελεχών ειδικών καταστάσεων αφορά οποιουδήποτε όπλου ή μόνο στελέχη του ΥΓ;
Να εξετάζεται κατά
προτεραιότητα κατόπιν επιθυμίας του στελέχους;
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Με το άρθρο 15 παρ. 2
του Ν. 3257/2004 ορίζεται ότι οι αξιωματικοί, ανθυπασπιστές και μόνιμοι
υπαξιωματικοί των Ειδικών Καταστάσεων των Ενόπλων Δυνάμεων, αμέσως μετά την
ένταξή τους σε ειδική κατάσταση τοποθετούνται στη φρουρά επιθυμίας τους.
Μετάθεση στελέχους ειδικής κατάστασης εκτός της φρουράς της αρχικής επιθυμίας
μπορεί να πραγματοποιηθεί μετά από αίτησή του μόνο για λόγους που σχετίζονται
άμεσα με την κατάσταση της υγείας του και μετά από γνωμάτευση της οικείας
υγειονομικής επιτροπής.
Επιμένουμε στην πλήρη
εφαρμογή του ισχύοντα νόμου χωρίς αστερίσκους.
ΑΡΘΡΟ 19
Εξορθολογισμός χρόνου
υποχρεωτικής παραμονής αξιωματικών υγειονομικού στις Ένοπλες Δυνάμεις –
Αντικατάσταση παρ. 7 και 15 άρθρου 64 ν.δ. 1400/1973
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Ζητάμε να προσμετράτε ο χρόνος
εκπαίδευσης διότι στο ελεγκτικό συνέδριο έχει καταπέσει η μη αναγνώριση της
ειδικότητας ως χρόνος εργασίας.
ΑΡΘΡΟ 20
Μέριμνα μεταθέσεων
αξιωματικών Υγειονομικού – Προσθήκη άρθρου 4Α στον ν. 3883/2010
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το ΣΟΕΔ συμφωνεί με το εν λόγο
άρθρο.
ΑΡΘΡΟ 25
Αποζημίωση ειδικής
απασχόλησης στρατιωτικών ιατρών – Προσθήκη περ. ΚΕ’ στο άρθρο 127, τροποποίηση
παρ. 10 άρθρου 153 ν. 4472/2017
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το ΣΟΕΔ συμφωνεί με το εν λόγο
άρθρο.
ΑΡΘΡΟ 27
Αναπροσαρμογή του
χρόνου διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας Αξιωματικών Υγειονομικού Σώματος –
Τροποποίηση παρ. 14, προσθήκη παρ. 18 έως 25 στο άρθρο 28 ν. 3883/2010
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το Σωματείο μας συμφωνεί με τη
μειώσει των Χρόνων Διοικήσεως κάτι που θα πρέπει να εξεταστεί και για το σύνολο
των Χρόνων Διοικήσεων των Στελεχών.
ΑΡΘΡΑ 32-33
Διεύρυνση της
δυνατότητας στελέχωσης της διοίκησης Βρεφονηπιακών Σταθμών Στρατού Ξηράς -
Αντικατάσταση παρ. 1, 2 και 3 άρθρου 7 π.δ. 181/2002
Διεύρυνση της
δυνατότητας στελέχωσης της διοίκησης Βρεφονηπιακών Σταθμών Πολεμικής Αεροπορίας
- Αντικατάσταση παρ. 1, 2 και 3 άρθρου 7 π.δ. 157/2001
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Συμφωνούμε για την τοποθέτηση
Αξιωματικού ανεξάρτητου Όπλου ή Σώματος αυστηρά κάτω από τις προϋποθέσεις που
περιγράφονται στις παραγράφους 1,2 και προτείνουμε από την στιγμή που είναι
κάτοχοι των προσόντων τοποθετήσεις μόνο σε τέτοιες υπηρεσίες.
ΑΡΘΡΟ 36
Διεύρυνση των
δυνατοτήτων υγειονομικής περίθαλψης των στρατιωτικών και των λιμενικών –
Αντικατάσταση άρθρου 3 π.δ. 62/2023
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Στις παραγράφους 1,2,3 δινει
τη δυνατότητα στα Στελέχη την δυνατότητα επίσκεψης στους ιδιώτες Ιατρούς με το
κόστος της ιατρικής επίσκεψης ,νοσηλείας και κάθε είδους ιατρικής πράξης να
επιβαρύνει τους ίδιους.
Αυτό είναι κάτι που μπορεί και
το κάνει και τώρα χωρίς νομοθέτηση αφού ο ίδιος πληρώνει πλήττοντας τον
οικογενειακό- οικονομικό προϋπολογισμό του.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
1)Δυνατότητα
Συμβεβλημένων Ιατρών για επισκέψεις των Στελεχών όπως τα Μέλη μας.
2)Άυλη
συνταγογράφιση και για ιατρικές πράξεις – εξετάσεις όπως με τα φάρμακα και
Εθνική Κάρτα Υγείας ανάλογη όπως της Ευρωπαϊκής Κάρτας Υγείας που ισχύει για το
Εξωτερικό και κατάργηση του βιβλιαρίου.
ΑΡΘΡΟ 42
Επιτάχυνση και ενίσχυση
της διαφάνειας της διαδικασίας πληρωμής δαπανών
υγειονομικής περίθαλψης
– Τροποποίηση παρ. 1, 2, 4 και 5 άρθρου 17 π.δ. 62/2023.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Να ορισθεί μέγιστος
χρόνος πληρωμής των δαπανών, χρόνος εφικτός για την υπηρεσία αλλά ταυτόχρονα να
ικανοποιεί και να μην δημιουργεί προβλήματα στον οικογενειακό προϋπολογισμό του
Ασφαλισμένου.
ΑΡΘΡΟ 45
Διευκολύνσεις
στρατιωτικού προσωπικού που έχει σύζυγο ή τέκνο με δυσίατη ή ανίατη πάθηση –
Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 3883/2010
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Συμφωνούμε με τη διάταξη
μέριμνας προς την κατηγορία αυτή των στελεχών με τα αναφερόμενα προβλήματα.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Στο συγκεκριμένο άρθρο
στο ίδιο σκεπτικό του νομοθέτη ζητάμε νά
ενταχθεί, τροποποίηση του νόμου 3267/23 «ως προς τον ορισμό ΑΜΕΑ και την
προϋπόθεση ανικανότητας για κάθε βιοποριστικό επάγγελμα ή εργασία» Η συγκεκριμένη διατύπωση δεν συμβαδίζει με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ
αντίθετος στο Σύνταγμα, και στα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Η ανεπίτρεπτη αυτή
έκφραση στερεί πλήθος δικαιωμάτων στα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.
ΑΡΘΡΟ 39
Συμμετοχή των
στρατιωτικών στις δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης – Αντικατάσταση άρθρου 6 π.δ.
62/2023.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Αλλάζει την μέχρι σήμερα
μηδενική συμμετοχή των στελεχών, διαγνωστικών εξετάσεων σε δημοσιά νοσοκομεία
και νοσηλευτικά ιδρύματα σε ποσοστό 15% καταβολής από το Στρατιωτικό. Αυτό αποτελεί μια επιπλέον επιβάρυνση στα οικονομικά
των στελεχών.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Η θέση μας είναι η μη
επιβάρυνση με το 15% και η μηδενική συμμετοχή του Στρατιωτικού.
ΑΡΘΡΟ 49
Στέγη Υποστηριζόμενης
Διαβίωσης Ενόπλων Δυνάμεων
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Μια θετική διάταξη που
θα θέλαμε να δούμε την εφαρμογή του σε όλη την επικράτεια. Στο εν λόγω άρθρο
απουσιάζει όμως χρονοδιάγραμμα εφαρμογής και ο τρόπος που θα γίνει.
ΑΡΘΡΟ 50
Κέντρο Ειδικής
Φροντίδας Παιδιών Ενόπλων Δυνάμεων
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Θετική διάταξη αλλά το
μόνιμο ερώτημα και τοποθέτηση μας για εφαρμογή του και στην επαρχία. Στο
εν λόγω άρθρο απουσιάζει όμως χρονοδιάγραμμα εφαρμογής και ο τρόπος που θα
γίνει.
ΑΡΘΡΟ 52
Παραθερισμός σε
παραθεριστικά κέντρα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Όπως είναι γνωστό κάθε χρόνο
σε αρκετές, παραθαλλάσιες κατ'εξοχήν περιοχές ,λειτουργούν Παραθεριστικά Κέντρα
(ΚΑΑΥ) για να μπορέσει, Στρατιωτικό αλλά και Πολιτικό Προσωπικό του ΓΕΣ, εν
ενεργεία αλλά και απόστρατοι -συνταξιούχοι να απολαύσουν κάποιες ημέρες
ανάπαυσης με τις οικογένειες τους. Αυτή η διαδικασία γίνεται κάθε χρόνο σε
επίπεδο σχηματισμών και με την προβλεπόμενη διαδικασία μέσω κριτηρίων και
μοριοδότησης. Όμως σε άλλα Επιτελεία όπως π.χ το ΓΕΑ δίνεται η δυνατότητα στους
δικαιούχους να μπορέσουν να κάνουν χρήση όχι μόνο των ΚΑΑΥ στον Σχηματισμό που
υπηρετούν ,αλλα σε οποιοδήποτε Σχηματισμό στο σύνολο της Επικράτειας .Αυτό
επιτυγχάνεται με κεντρική διαχείριση ,
χρήση πλατφόρμας όπου τα Στελέχη δηλώνουν την επιθυμία τους και ο καταμερισμός
βάση των κριτήριων και μορίων γίνεται συγκεντρωτικά από το ΓΕΑ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Με δεδομένο
λοιπόν την ύπαρξη αρκετών ΚΑΑΥ, να εξεταστεί η δυνατότητα μέσω εφαρμογής όπως
γίνεται και στο ΓΕΑ, να δίνεται η δυνατότητα επιλογής χρήσης σε όλη την Επικράτεια και όχι μόνο στον
Σχηματισμό που ανήκει το κάθε Στέλεχος.
ΑΡΘΡΟ 54
Σύσταση Διακλαδικής
Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού
(Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) – Προσθήκη άρθρου 9Α στον α.ν. 1137/1946
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Θετικό άρθρο αναζητούμε
την εφαρμογή του στην Επαρχία.
ΑΡΘΡΟ 65
Καθιέρωση δικαιώματος
απαλλαγής των στρατιωτικών από την εργασία λόγω εκτέλεσης εικοσιτετράωρης
υπηρεσίας διανυκτέρευσης – Προσθήκη άρθρου 1Α στον ν. 1157/1981
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
Στη παράγραφο 1 του άρθρου 1Α
στην έννοια των Στρατιωτικών ερμηνεύουν όλες τις κατηγορίες μονημοποιηθέντων
και μη;
Σε μια 24ωρη υπηρεσία είναι
δυο οχτάωρα πλέον του κανονικού. Η μια απαλλαγή υποκαθιστά το ένα οχτάωρο. Πως
δίνατε ο Νομοθέτης να καλύψει το άλλο;
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Καθότι υπάρχουν ήδη εσωτερικές
διαταγές για εικοσιτετράωρες απαλλαγές
από τα Γενικά Επιτελεία να διευκρινιστεί ρητά η εφαρμογή και στους ΟΒΑ,
και μη μονιμοποιηθέντες ΕΠΟΠ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Προτείνεται για
υπηρεσία τις καθημερινές να δίνονται δυο απαλλαγές, ενώ μετα από επίσημη αργία
τρεις απαλλαγές.
ΑΡΘΡΟ 70
Βαθμοί - Προαγωγές –
Τροποποίηση παρ. 1, 3, 4 και 5 άρθρου 8 ν. 2936/2001
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Στο συγκεκριμένο άρθρο έχει
επιμήκυνση παραμονής στους βαθμούς των Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ) από το
βαθμό του Δεκανέα εως και Αρχιλοχία που
φτάνει στα έξι (6) χρόνια συνολικά ( Δυο (2) χρόνια ανά βαθμό) ενώ προβλέπει το
βαθμό του Ανθυπασπιστή μόνο σε περίπτωση ανδραγαθίας.
Η επιμήκυνση αυτή επιφέρει
μισθολογικές καθυστερήσεις ( απώλεια εισοδήματος), λειτουργεί ανασταλτικά στη
ψυχολογία τους, και θεωρούμε ότι λειτουργεί εις βάρος της αποδοτικότητας αφού
ουσιαστικά είναι υποβάθμιση.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΕΔ
Πάγια θέση του
Σωματείου μας είναι η βαθμολογική προαγωγή των Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ) στο
βαθμό του Ανθυπασπιστή, βαθμός που θα είναι και καταληκτικός.
ΑΡΘΡΟ 72
Δελτία ταυτότητας
στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων - Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1 και
άρθρου 4 ν.δ. 127/1969
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Το Σωματείο Οικογενειών
Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΟΕΔ) εκφράζει την ικανοποίησή του για την δυνατότητα έκδοσης
πολιτικών ταυτοτήτων για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που αποτελούσε και
πάγια θέση του.
Με την έκδοση της πολιτικής
ταυτότητας, τα μέλη των Ενόπλων Δυνάμεων αποκτούν ίσα δικαιώματα με τους
υπόλοιπους πολίτες σε πλήθος τομέων, όπως οι τραπεζικές συναλλαγές, οι
ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Κράτους, η δυνατότητα ελεύθερης μετακίνησης εντός
της ΕΕ και άλλες σημαντικές υπηρεσίες.
Επικοινωνία στο soed2021@gmail.com,, και τηλέφωνο
6972828656 Κοντούρης Δημήτριος
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το
πολύτιμο χρόνο σας.
Με
ιδιαίτερη τιμή
Για το Διοικητικό
Συμβούλιο
Ο
Ο
Πρόεδρος Γεν. Γραμματέας
Δημήτριος
Κοντούρης Δημήτριος Τσιοπράς
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Άφησε το σχόλιο σου. Τα σχόλια θα αναρτώνται μετά από έλεγχο των διαχειριστών.